Co je nového na našich stránkách?
1) Nové odkazy v menu "O nás"
- Zprávy ze schůzí
- Stanovy
- Výsledky
- Členské příspěvky
Já myslím, že už z názvů těchto odkazů je jasné jaké informace se tam budou ukrývat.
2) Kalendář akcí
- nainstalována nová verze- hlavní změna je, že každý kdo se hlásí na nějakou akci, tak může pod své jméno zadat více míst, které se pak ukáží pod jeho jménem (třeba se někdo může přihlásit s někým, kdo není registrován na našich stránkách)
- doplněny akce z aktuálního kalendáře akcí na rok 2009 - Datumy akcí a bližsí informace se budou případně měnit a doplňovat, závody Cnawr se doplní až budou atd. Informujte mě prosím, pokud přijdete na to, že některý termín nesouhlasí nebo budete vědět další upřesňující informace. Originální verze kalendáře, kterou zpracoval Jirka Mrkos, je ke stažení v příloze tohoto článku.
- prosím všechny vedoucí akcí, aby si případně samy určili kolik maximální počet osob se může akce zúčastnit, já to pak upravím.
- každý má samozřejmě možnost doplnit vlastní akci a pozvat tím ostatní k účasti (tělocvičny, běhání, oslavy, koncerty apod)
- zatím jsem nenašel lepší komponentu pro kalendář, který by vyhovovala lépe našim potřebám. Průběžně, ale sleduji vývoj těchto komponent, takže pokud se někdy v budoucnu vyskytne lepší varianta kalendáře, tak na ní případně po řádném odzkoušení přejdeme.
3) Fotogalerie
- nainstalována nová verze galerie
- možnost psaní komentářu, hodnocení fotografií atd.
Děkuji zejména Jirkovi za dodání potřebných aktuálních informací a za podněty od ostatních co na stránkách dle vašich názoru chybí. Pokud vás ještě něco napadá, tak se nebojte vyjádřit v diskuzi pod článkem. Možná, že jste se někdo k tomu vyjadřoval na výroční schůzí, ale omlouvám se, třeba jsem na něco zapomněl, tak mi dejte vědět. Tímto také znovu apeluji na všechny, aby mě dodávali informace všeho druhu o dění v naší komunitě, zprávy a fotky z našich akcí apod., jinak všechna tato práce na našich stránkách je dle mého názoru celkem zbytečná a stránky budou "mrtvé".